25 Haziran 2012 Pazartesi

2012 Açıköğretim Yıl Sonu (Final) Sınavı Sonuçları Açıklandı

Üniversite olarak benim gibi açıköğretim fakültesini seçen arkadaşlara müjde.Yıl sonu (final) sınavının sonuçları 2-3 saat önce açıklandı (AÖF Final notunuzu öğrenmek için tıklayınız).Tabi bu haber kimileri için müjdeli bir haber olsada kimileri için de kötü bir haber.






 Sınav notlarını kendi açımdan değerlendirecek olursam oldukça iyi diyebilirim.Bütün derslerin genel olarak ortalamasını hesapladığımda ortaya 70 gibi bir puan çıkıyor ki bu da orta seviye ders çalışmamın karşılığını fazlasıyla aldığım anlamına geliyor.Tabi bu durum Hukuk dersi için söyleyemeyeceğim.Arkadaş ne kıl bir dersdir bu.Önceki sınavda da çok tereddütte kaldım kötü not alcam diye ama 57 puanla yırtmıştık paçayı ama bu sınavda 30 puan aldığımı görünce aha dedim Hukuk yapacağını yaptı.Şimdi gel bide bütünleme sınavına gir.Bizde durumlar böyle sayın okuldaşlarım umarım sizin notlarınız daha iyidir.Önümüzdeki yıllarda yapılacak aöf sınavları için şimdiden herkese başarılar dilerim,kalın sağlıcakla.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2012 Güncel Blog - Tiryakilik Yapan Blog.. Template design by O Pregador Powered by Blogger Templates